tisdag 15 maj 2012

Filmtajm

Räkningar... vi har idag betalat räkningar för en vanlig människas tre månadslöner. Galenskap! Men nu är det nya tider, back to basic kan jag nog kalla det. Det fanns en tid när vi var ohyggligt bra på att spara, men vi har tappat denna förmåga någonstans på vägen.

Näväl, mitt nya projekt är en gallerfilt, tror dock att jag virkat den på tok för hårt. Har nu suttit och kämpat hela kvällen för att kunna göra tredje varvet, börja om eller kämpa på? Sover på saken tror jag. Detta är i alla fall en ny värld och jag har hittat en massa spännande bloggar att följa. :)

I kväll såg vi Hamilton, hmm ingen film som direkt roar mig. I går däremot såg vi en film som hette New Year tror jag, fullsmäckat med kändisar och ingen handling, men fin symbolik.

Tror att något har hänt i magen, de måste ha flyttat runt sig... antagligen tvåan som placerar om sig, ettan ligger ju väldigt långt ner. Inte helt bekvämt att göra ul. :-/

Jag och Vincent tog oss i väg till lekparken idag, skönt att komma i väg lite och vi blev upphämtade av C.

I morgon blir det nya virk-tag och kanske en klippning? Man vet aldrig. :)

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!