måndag 28 maj 2012

På väg mot Tul!!

Sitter nu på tåget som ska ta mig till Mama Mia och Tul. Är övertygad om att de växt på sig rejält. Mitt skin svider rejält och det blir som tusen nålar när jag gör en häftig rörelse. Aj aj! Morgonen var ok för att vara måndag, Vincent lekte bara lite svår när jag skulle klä honom. I väg, ca 5 minuter efter sista lämninstid. Kom i håg Tindras väska och ett äpple till henne. :) Shit, glömde i stället Vincents jacks och vindfleece. Perfekt en dag som denna när det blåser storm och han går på ur och skur dagis. Bra mamma! Bilen (ja, med vinterdäck) står nu i centrum så jag ska slippa gå 700 tunga metrar till huset. Skönt! Jag ska nämligen gå och handla en liten present efter Tul och det är i Fältan. Hihi. Just ja i dag ska ju våra spekulanter från i går ringa och meddela att de vill köpa vårt hus för asmycket pengar! Nu håller vi tummen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!