torsdag 10 maj 2012

TUL 2

Kan jag ta tjänstledigt från mitt liv eller åtminstone delar av det?? Just nu känns många saker blytunga att hantera, medan andra känns fjäderlätta. Jag visste i och för sig att det skulle bli såhär... jag känner mig ensam, det gör jag i och för sig alltid, men det kan få mig att gråta en skvätt när jag inser hur ensam jag är med min graviditet... Orkar inte skriva mer om det helt enkelt.

I kväll var det dags för TUL igen, jag hade fått möjlighet att se MVC när det egentligen är stängt... mycket plats i väntrummet kan jag lova. :) Jag hade tiden 21.00... bm var försenad... underbart. Jag hade släpat med T som var så trött att hon gäspade stort hela tiden. Hennes klass hade nämligen varit med i en final i en kunskapstävling (lite vi i 4:an stuk, men om kommunen) och VUNNIT!! :D

Ul gick ganska bra, Tvilling 1 låg med huvudet ner... låååååångt ner och var lätt att mäta, - 13% på henne, Tvilling 2 ligger fortfarande i tvärläge och ligger kvar på -17%. Hon var däremot mycket svår att mäta eftersom hon låg i så knepig ställning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!