torsdag 5 juli 2012

Dippas, doppas, deppas

Hmm i går skulle varit min depp-dag eller hur? Tror nog den är flyttad till i dag. Fy, jag är superledsen främst för att ingen mjölk dykt upp, sen kom värsta blodklumpen (äckligt, jag vet!!), Tuss 2 har gett upp mina tuttar och har insett att ska hon få mat så får hon lägga sin energi på att äta när ersättning kommer. Inge mer snuttande från hennes sida :'(

Ljusglimten är Tuss1, hon är så snäll och go med mamma. Snuttar gärna en timme, vill helst vara med mamma. Mysa säng, skulle hon sagt om hon kunde!

Appropå Mysa säng... Jag saknar Moti, jättemycket. Jag har aldrig varit i från honom så här länge. Sen vet jag att han tycker jag är oduglig och han är med Bapi som enligt honom är bäst just nu.

Brinnande heta frågor just nu:

När får jag komma hem?
Ska mjölken rinna till?
Kommer huset klara besiktningen?
Kommer Tuss1s näsa att räta ut sig?

Något mer positivt just nu... Ägg kokas. Haha, jag har tjatat om ägg sen första dagen!! Nu står "han" (enligt uska) och kokar och uska har bokat ett ägg till mig!

OBS! Jag uppdaterar bloggen flitigt just nu, kom i håg att bloggen främst är för min egen skull och jag vill behålla känslan av nuet. Hur det var när mina sista barn kom till världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!