lördag 14 juli 2012

Working nine to five

Jobba, jobba, jobba hårt!! Det är vad dagen handlat om... I och för sig var vi förbi grannen och fika lite och sen kom de hit och bjöd oss på öl som de köpt i Prag.

I övrigt så har tussarna haft en sovdag och Moti en TVdag (vi har ju ingen TV hemma), så jag och C har jobbat med tomt och jag fortsatte senare i stugan. Jag har en knasig strategi när jag röjer. Jag tar rum för rum, vilket innebär att det rum som inte är fixat blir mer och mer stökigt! Jag är klar med vardagsrum/sovrum och matsal/tussarnas rum, kvar är T/Vs rum, kök, badrum och hallen. Puh!! Det ska vara klart när jag åker på måndag! När det är fint väder, som i dag, så jobbar jag på ute i rabatter och gräsmatta. Ojojoj, men vill så gärna att det är klart när jag kommer upp nästa gång.

Sen har jag såklart lite andra projekt på g oxå... Just nu målar jag spjälsängen och virkar en leksak. :) medan jag målar spjälis sover tussarna i varsin liggdel till vagnar. Just nu är det enkelt att vara ute och gå med dem, de får plats i vår Brio Go båda två. :)

Titta vilken söt liten fåtölj jag hitta till V på IKEA, han har redan lyckats välta den en gång, när han satt i.

Shit jag kör verkligen på... Undrar om det egentligen är ok när jag är nysnittad?? "/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!