måndag 9 juli 2012

Hjälp med Tussarna

I eftermiddag/kväll har vi haft förstärkning vad det gäller markservice, det är min bästa syster M som varit här och stöttat oss. :) Det är ovärderligt. Hon sover över i natt och har vi tur kommer V sova med henne... alltså då skulle jag bli sååå glad, att få ha min säng för mig själv. :D Hennes egna två barn är på landet med pappan och hon jobbar i stan denna vecka. Sån tur jag har!!

Tussarna är väl omhändertagna och gosade med och det märks sån stor skillnad att vara en vuxen per barn! Vi har njutit av god middag och jag har druckit två öl, vilket ska vara ett husmorstips från min svärmor för att få i gång amningen. Mmm nog har det runnit till lite, vi får väl se. :) Att vilja amma men inte kunna... det är frustrerande. Dessutom kräks lilla Celine av ersättningen och det har hon inte kroppsligt råd med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!