måndag 2 juli 2012

En av årets höjdpunkter

I går var det dags för ett av årets höjdpunkter. Det var Tindras riduppvisning som är avslutningen på hennes ridläger. Hon har varit omöjlig att nå på hela veckan = hon har haft det toppen!! Hon var nästintill omöjlig att nå även i går. Haha. Vet i alla fall att hon var mycket nöjd, hon har haft sitt fullblod (hade mycket snälla ögon) suttit kvar, kommit 10:a i hopptävlingen (av 16... Viktigt att nämna) och hon bodde i stökigaste rummet. :)

Vi dök upp hela stora familjen och vi är många!! :) hon har två mammor, två pappor, en syster (på utsidan) och två bröder... Sen var det ju mormor och morfar, plus mormors tre stora hundar. Haha. Vi pratar på som om vi vore en stor glad släkt allihopa och det finns verkligen no hard feelings mellan några av oss. Mycket skönt! Vi kan även umgås över gränserna. Vilket såklart underlättar otroligt för Tindra. :)

Hur som, T har blivit otroligt duktig under veckan och en riktig stilryttare (me like, jag är likadan) mamma sa att det var som att se mig. De hade en gymkhana och Tindra red snyggt och prydligt hela tiden. :) jag är otroligt imponerad!! Hon har bara ridit aktivt i ett år på ridskola och ändå så bra att hon klarar ett fullblod!! Stolt mamma!!

Jag gjorde succé med magen... Eller har jag misstolkat det hela? Kanske blev de rädda, haha, folk och fä stirrar där jag tar mig fram. Även ett gravidlinne är 1dm för kort och mudden på kjolen får jag dra upp hela tiden. :) på väg hem köpte vi pizza och pizzabagararen frågade om det var en eller två i magen? Ropade på sin fru som bara måste få se magen. Haha. Jag betalade och skickade in C som de hade grattat och hyllat. De var oxå imponerad över att jag var så rörlig och uppe och gick, trots storlek på mage. Japp, jag är bra jag! Hihi.

Nä nu dags att ta tag i en av mitt livs största dagar, den tredje av dem!! Hörd om ett tag!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!