söndag 22 juli 2012

Uthållig

En av mina sämsta egenskaper är Uthållig, så nu jobbar jag med den. Dock kan det i bland gå en smula till överdrift... Som i kväll... jag påbörjade ett virk-projekt, trots att jag har ett evighetsprojekt (inte sant... men det är sjuuuukt pilligt!) som jag jobbar med för fullt. Så nu var jag oxå tvungen att avsluta projektet som dykt upp parallellt med det andra projektet. Så vad händer? Här sitter jag nu, huset är knäpptyst, samtliga sover, men JAG som kanske behöver mest sömn... jag är vaken. Men nu är oxå dregel-lappen klar. Tackar mestvirkat för mönster och sätter i en knapp.... i morgon!

I morgon är även dagen jag får lov att producera en dublett... "/ Nu sätts mitt tålamod och min uthållighet på prov!

Go natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!