lördag 28 juli 2012

Kärlek till döda ting....

Jag älskar böcker av alla de slag, tänk vad underbart att allt du vill veta finns i ett bibliotek... ja om det är ordentligt utrustat vill säga. Jag har haft storytel i min mobil under ett par år, men har nu sagt upp det... tycker det kostar för mycket med tanke på hur lite jag utnyttjat det sista tiden. Så idag har jag gått in på bokus och beställt 5 underbara sommarpocketar... kärleksromaner. :) Längtar längtar tills jag ska sjunka ner i soffan och bara mys-läsa. Va? Nybliven tvillingmamma och två andra barn som står på kö för att få uppmärksamhet?! Hmm nåja, jag läser snabbt och dessutom har dygnet 24 timmar, vilket är en ohygglig tur för mig! :)

Dessutom finns pocketerna kvar öven om jag inte hinner läsa dem på en månad och inte kostar de mer pengar heller då det passerar en månad... Ta 4 betala för 3 har de oxå. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!