lördag 7 juli 2012

Lugnet har lagt sig... Schhhhh hör du?

Det är tystnaden!

Ok, klockan är 5.00... allt är tyst och stilla, samtliga sover, Tuss 1 hon brummar lite, men i sömnen. Jag var så trött i går när kvällen gick över till natt. T1 var hungrig, brösten växte!! och vi tog gemensamt hand om eländet de värsta timmarna i natt. T2 ville inte vakna för sitt 20.30 mål... omöjligt... till slut fick C lägga henne på skötbordet, bort med kläder och blöja och sen mata. Jag själv återhämtade mig från en karatespark som V utfärdat mot min redan mycket ömma mage...

T1 och jag ammade oss igenom ett dis mellan 00.30 - 03.45 ca, sen var det dags för T2 att äta och jag har steriliserat nappar och värmt ersättning... inte det lättaste, bytt blöjor, hämtat bebis... myst och matat.  40 ml blev det denna gång.

Jag har även borstat mina tänder, yipppeee. :)

Jag är nu pigg... så tvinga mig att sova eller göra nåt annat? Ska nog reda upp lite i bloggen... innan det blir för rörigt. Behöver ju etiketta in allt... sen ska jag ge mig tid att LÄSA alla bloggar som jag börjat samla på. :)

1 kommentar:

  1. hur ofta äter dom? våra har varit synkade sen första dagen hemma. Sen äter dom olika mkt såklart men vill den ena ha mat väcker vi vanligtvis den andra om den sover. Men när man är gelt själv kan det vara mysigt att mata dom en och en i taget :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar!