torsdag 5 juli 2012

Mina krämpor :)

Jag är spänd av förväntan för att få åka hem i morgon!! :) ehh jag har även druckit kaffe för att ha lite vaken och egen tid. Hihi, tokstolle jag är! Så länge 3 timmars regeln gäller så är jag ju knasig om jag inte sover när jag kan... Men jag vill bara ha lite mysig tid, när det är tyst, mörkt, jag läser bloggar och kikar lite Facebook. Just ja, snart dags för sommarlov från Facebook. Skönt!!

Jag ska nu uppdatera lite krämpor... Först såret; känns hur bra som helst, stramar lite men inte värre än så.
Magen: har fått sig en rejäl omgång och är öm och känns tung när jag går. Jag kan inte räta mig 100% ännu.
Ryggen: jag har ont i ryggen, tror den inte riktigt vet hur den ska bete sig. Dessutom är jag svag i ryggen, jag bar en bricka från köket till rummet... Som att släpa på en massa tunga stenar.
Örat: tjuter och gnisslar när någon pratar, sämst... Måste kollas upp? Kan det vara en vaxpropp? Gör mig lätt tokig... "/
Tarmarna: samlar luft och hamstrar i magen... Får medicin, här ska pruttas!! Hmm om det nu finns medicin.., varför vänta? give me the drugs bara. Haha. Ooops kom på, har icke tagit tablett inom utsatt tid!! Då gäller det...
Halsen: känns helt bra och ska nu bara slutföra kuren.
Blodet: fräscht blod rinner runt i mig, liiiiiiite läskigt. Vart har det runnit innan? Jag hamnar koman då och då, oftast tillsammans med tvilling 1.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!