tisdag 17 juli 2012

Tiden springer i väg!!

Så var dagen kommen, vi ska nu styra kosan hemöver igen... vi har ju besiktning av huset i morgon (C hade sagt att det var i går, så vi höll på att åka en dag innan). Usch, det känns verkligen sorgligt och jobbigt att lämna vårt hus... men men i bland är det var livet bjuder på och alla barn vill jag ju behålla. :)

Nu är det så att vi blir bostadslösa från 11/8 och får då spendera tid i vår sommarstuga, vilket i och för sig inte gör något, men det blir svårt med Tindras skola och våra möbler och saker får spendera tid i ett förråd i Solna. Sen är det husjakt... igen... och vi vill såklart ha något med inflyttning innan 1/10. Då börjar C jobba, i Stockholm igen.

Jaha, här spatserade V förbi med en chipsskål (!) bara några smulor kvar, hahaha, C håller på att diska nämligen och V har hjälpt till. Vilken vinst. :) Han gick och ställde den på bordet, så som vi brukar göra. Det är så roligt att se honom vara som en spegelbild av oss. Han säger även när bebisarna piper "Komme nart!" så som jag (av nån anledning säger).

Bebisarna... de söta små bebisarna... de blev hela två veckor i går, vi pratade om va fort tiden har gått denna gång. Två veckor!! Det är ju jättemycket tid!! Jag känner att jag inte hunnit med att fota eller riktigt hänga med. "/ De är i alla fall mycket fina och snälla flickor. Vendela vill fortfarande vara mycket med mamma och i natt sov hon med mig i sängen. Jag vill så gärna ha dem med i sängen... men törs inte i och med att V ligger i sängen och far runt som en propeller på natten. Nu har jag den ena i vagnen brevid mig och på nattduksbordet står en annan liggdel som Celine ligger i. Håller fortfarande på att måla deras spjälsäng.


Mysig bild från förra sommaren, jag hoppas det blir fler såna bilder i år när poolen kommer. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!