onsdag 4 juli 2012

Förvirrade tankar från avdelning 16

Lugnet har lagt sig, Tuss 1 har fått 20 ml ersättning i kopp (jag har gett - stolt!)... Eller Nähä... Inte nöjd. Jag återkommer. "/

Eller jo! Nöjd! Nu tyst, stilla och sovande... Gaaaah!! Ser åt vilket håll denna Tuss lutar åt! Det är Cs dotter helt klart. ;) Tuss 2 är tyst, stilla, väntar på sin tur och gnäller bara när det gäller liv eller död. :)

De är goa båda två! De gör succé på avdelningen. Kan väl tycka att andra anhöriga blandar sig i mina tvillingar, mitt snitt, varför kan jag inte gå bra om jag fick i måndags? Är det en kille och en tjej (allt är rosa)... Ehhh nä, det är två killar säger jag då. Hehe. Låt mig va!! Jaja, vill du säga att de är söta så ok då.

Nu sa en jättegullig uska hej då till mig... Hon skulle vara ledig två kvällar. Vaddå ledig? Trodde att de alltid fanns här, att detta var hennes liv. ;) Lite trist för mig, men skönt för henne att slippa mig!! Hon kommer nog sakna mina fina flickor! :) jag vill gå hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!