torsdag 5 juli 2012

Från pigg och stark till dödstrött på 30 sek

Jag var pigg, jag påbörjade en höstmössa i mitt varma mysiga garn och jag studsade (jaja en liiiiten överdrift kanske) runt här i rummet. Mata med kopp, bytte kiss- och bajsblöja. Myste med bebis osv. Nu är jag sänkt igen... Så där bottenlöst sänkt. Jag slumrar, sittande, liggande eller stående. Jag faller i små sömndelar, jag somnar djupt i ca 30 sek - 5 minuter. Jag drömmer, konstiga drömmar... Jobbiga saker att ordna, sjukt är det -> sjukt!

Min bröstmjölk lyser med sin frånvaro och jag Tuss1 snuttar snart sönder mig!! Tack gode Gud att jag har två. Hmm kan man köra på bara ett tills den kommer i gång tro?? Mitt ena bröst är redan sårigt och extremt smärtsamt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!