fredag 14 september 2012

10001 stycken!

Så många besökare har denna kära blogg haft sen den startade i maj...  Kul och grattis till bloggen. :)

Som jag skrivit förut, jag skriver för mig själv och för framtiden, jag har ett tydligt mål med mitt bloggande och jag vägrar nischa (skumt ord) mig för att få fler läsare. För den viktigaste läsaren är jag, du vet jag skriver på Livets bok och det är stort och det är heligt. Här ryms allt, från dagliga foton av mina minsta barn till mina djupaste tankar och funderingar. Du är en välkommen läsare... men jag är hedersläsaren och det är jag som bestämmer innehåll och inriktning, vilket kan ändras från inlägg till inlägg. Mina bilder kan vara fula och tagna på långt håll... i dina ögon ja! men för mig är det minnen, ett nedslag i just mitt liv, där och just då. Då kan inte bilderna vara snygga, nåja inte alltid i alla fall... för hur snygg är verkligheten när allt kommer omkring?

Jag tjatar, jag har ångest, jag älskar och känner lycka... mina känslor ryms här i Livets bok... kapitel efter kapitel. I en av mina favoritböcker så framgår det tydligt att om jag nu ska leva mitt liv, så låt det då vara så värdefullt att det bör dokumenteras... minst 15 minuter varje dag. Och mitt liv är vansinnigt värdefullt, en riktig skatt - för mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!