torsdag 13 september 2012

Vill du ha kläder?


Nu ska allt bort! Alltså alla 50/56 samt 44, de ska nu hitta nya fina barn som kan njuta av dem. De ska ut på Tradera och en och annan facebook-grupp, jag är ju väldigt dålig på sånt här... känner liksom att jag sviker kläderna (!) Men eftersom jag är ett fan av Feng Shui så VET jag att kläderna vill få nya ägare, att energin inte får stå still. :) Jag har ett Tradera/Facebook-konto, som jag får handla second-hand i från och just nu är där 8 kr. Hmm kan bli lite knivigt att handla med den summan, så nu är det dags att sälja! 

Om DU som läser detta väntar tvillingar (eller en bebis för den delen) och är intresserad av att köpa eller eventuellt få kläder, mot fraktkostnad (många kläder skänker jag gärna), maila mig då på tvillingmammansfunderingar@hotmail.se... Tips är att kolla etiketten Dagens outfit... där kan du se toppen på isberget av allt som finns. ;) 


Liten blir lite större, dags för storleksbyte


Jag tipsade om en hemsida i går... jag hade ju shoppat loss en del på deras sida. I dag kom kläderna - kul! Eller? Näääää, det fattas en av Geggamoja-mössorna... en fin hjälmmössa till en av tjejerna. Hmmm... gick lite snabbt där kanske?? Jag mailade såklart direkt, dvs 14.30... sitter här ännu utan svar... Hoppas verkligen att de löser detta, för självklart är allt betalt och jag känner mig lite sur. Men den känslan kan såklart ändras snabbt om jag får min mössa inom kort. :)

Hur ska jag bevisa att jag verkligen bara fått en mössa?? "Ta kort" sa min smarta sambo... Ehhh, det känns som att jag kunde ha plockat bort en av mössorna om det nu var så att jag ville luras. Men jag luras minsann inte! "/ Jaja, vi får väl se om någon på andra sidan (alltså på shoppen) vill svara mig snart...


1 kommentar:

  1. Efter den 2/10 (RUL) så kan jag vara super intesserad :)Då får vi ju veta könen på våra små <3

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar!