tisdag 11 september 2012

Sömn - behövs det?

Funderar kring sömn... hur lite sömn kan en människa klara sig med? Väldigt lite tror jag, sen tussarna kom har jag snittat 4 timmars sömn per natt. I natt tror jag att jag sovit 2 timmar... i bland blir jag så trött att jag somnar sittande... stående... gående... nja inte riktigt kanske, men nästan. Men i bland är jag pigg och känner mig vaken och alert! Hur är det möjligt undrar jag då?

Jag planerar och funderar, just nu är det det nya huset som planeras och i mitt hus förvandlas det från ett trångt, mörkt hus med plastmattor, även i badrummen och äckligt kök byggt på 90-talet, till ett fräscht, rymligt, ljust och harmoniskt hem. Ett hem där jag vill vara och njuta och mysa... förvandla, skriva en fin inredningsblogg där jag fotar mina fina detaljer med vår flashiga Nikon kamera som fungerar perfekt, jag vet hur jag ska ta mina fina foton därför att jag koncentrerat läst på om hur jag ska använda min kamera. Jag tar mig tid att avsluta min utbildning och jag känner kreativiteten flöda... detta gör sen att jag får ett jobb där jag trivs och det känns betydelsefullt. Jag blir så bra på det jag gör att jag startar mitt egna företag... det går så bra, så att jag kan sluta jobba och bara räkna pengar på en söderhavs ö med mina barn.... Oj då, det kanske är dags att gå från ord till handling, om det kan bli så här bra av att få ordning på mitt nya hem! :)

Ok, jag har sovit väääääldigt lite i natt.... det märks...




Bilder när Nikon samarbetade och jag gjorde ett besök i min egen dröm om framtiden... Maldiverna-resan... dream on.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!