lördag 29 september 2012

Villervalla-gymmar

Jag är ur gängorna och jag kommer aldrig i igen verkar det som?! Lappsjukan blir liksom värre och värre, i dag värst! Vad händer? Det ska packas och fixas, städas och tvättas... men det känns som att simma i sirap... skittungt liksom. Jag hoppas verkligen inte att denna blöta yllefilt ligger kvar när jag kommer in i nya huset, för då lär vi leva i kartonger och påsar för all framtid "/

I går var vi hos grannen för en "Hej då middag", förra året hade vi den och nu var det dom. Det var grillat och glass som stod på menyn. Gott värre! Särskilt efterrätten som var vaniljglass med olivolja och flingsalt och smaken blev då lakrits. Mmmmmm I like!

Vincent skötte sig bra, han lekte med leksaker, tittade på film och studsade i soffan (det sista var inte klassats som godkänt). Rätt var det var sa han bara: Jag vill inte vara här längre... så då var det bara att resa sig, packa i hop allt och gå hem. Han somnade bums han la huvudet på kudden! :)

Tjejerna satt i sina babysitters, låg fint på ett täcke och ehhhh bajsade båda två! Haha, men de var söta hela kvällen. Vi kom hem vid 23.00 och då åt de och gick och la sig i sin spjälsäng... Vendela kom över till mig vid 5.00 och Céline hon sov till 9.15!! Jag var tvungen att gå och titta om hon levde. Tusan vad det barnet kan sova!

Vendela Villervalla-gymmar stenhårt och pratar allvar med fisken. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!