måndag 3 september 2012

Dagens tips!

Jag tar ut så lite dagar som möjligt för att kunna vara hemma så länge som möjligt med tjejerna och sen känns det bra att ha kvar dagar med barnen när de blir större. Detta gör såklart att det inte rullar in speciellt mycket pengar. Hmm... inte kul... men jag är glad att jag har lite glamour kvar i vardagen, hahaha. Jag hittade nämligen Glossybox och den är helt fantastisk. Varje månad kommer det hem sköna skönhetsartiklar i miniformat, ibland i lite större format och har jag tur i en vanlig förpackning. Det kan vara läppstift, mascara, denna gång en hårprodukt från Tony & Guy... det är bra märken och det känns oerhört lyxigt för en föräldraledig fyrbarnsmamma. 139 ynka kronor varje månad för att få känna sig lite glamourös. Underbart!!

En stor fördel är även de fina boxarna som grejerna kommer i. De är användbara till allt möjligt, min dotter lade beslag på de tre första... sen tyckte hon att det räckte för alla hennes saker. Jag har en för mina promarkers, en för mina virki-virki saker... en får fungera som Glossybox ask eftersom vårt badrumsskåp är minimalt. Bra helt enkelt!! 

Hett tips till alla mammor och andra förstås!! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!