onsdag 12 september 2012

Tvillingmamman tipsar!

Idag vill jag tipsa om en sida som har 100 kr rabatt om du anmäler dig för deras nyhetsbrev! Det är Kompani Knut och de har jättefina barnkläder med märken som Geggamoja, Nova star, Småfolk och lite annat. De har även REA på jeansen som jag var så nöjd med till Vincent, fast blåa... han har ju grå. Så för mig blev det ett par jeans, två hjälmmössor, Geggamoja, till flickorna och en topline till Vincent... GUD! vad många barn jag har, blir liksom extra tydligt när ordersumman hamnar på 856 kr och jag har typ bara handlat dem varsin mössa... Jaja, barnbidraget är ju lite större oxå. ;)

Jag hittade tipset hos bloggen elinochalva hon har även koll på andra sidor med rabatt. Hmm kanske ska kika lite på de andra sidorna med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!