fredag 21 september 2012

Vagnfunderingar

Nu funderar jag på vagn, jag har ju en Urban Jungel idag och tycker den är ok... men inte mer... jag har ju köpt begagnad för att kunna ha dem i samma liggdel. Tyckte det var onödigt med ny... nu blir tjejerna 3 månader om en vecka och jag funderar på vilken vagn jag ska satsa på när de ska ha sittdelar. Jag vill kunna ha dem så jag ser dem och det går inte i en UJ.... sen funderar jag på om jag ska sälja (vilket jag först tänkte) eller behålla och ha med på resor och så? Funderar funderar... ska se vad jag kan hitta.

4 kommentarer:

  1. Jag har en baby jogger city select till mina tjejer. (blir 6mån i början av okt) tycker att det är en superbravagn!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt tips Ida! Sitter dina tvillingar "på rad" i vagnen?

      Radera
  2. Ja de sitter på rad. Nu har jag båda mot mig men när de blir äldre så tänker jag vända den ena sittdelen så att de får sitta mitt emot varandra. Jag kommer fram över allt för vagnen är lika smal som en "vanlig" och när vi delar på tjejerna, när en följer med tex mig och den andra stannar hemma, så knäpper jag bara loss den ena sittdelen och åker iväg med en enkelvagn

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den låter onekligen praktisk, jag ska ta mig i väg till en affär och provköra. :)

      Radera

Lämna gärna en kommentar!