onsdag 19 september 2012

Dagens outfit vad är det för påhitt egentligen?

Har jag skrivit att jag gillar Lindex barnkläder ;) Helt underbara färger!! Så idag kör vi en Lindex-outfit på båda töserna. 

Dagens outfit har varit en utmaning till mig själv, jag sitter ju på landet och bara väntar på att det ska bli 1/10... eller inte riktigt, bara väntar... men nästan. Jag märkte att jag bara körde samma kläder om och om igen på tjejerna, trots att de har sååå mycket! Så jag måste liksom visa upp dem varje dag och varje klädbyte... att skriva var de kommer ifrån är för att jag ska kunna gå tillbaka och kika och inspireras. :) Sen är det oxå för att det ska bli något skrivet varje dag... vilket känns viktigt för framtiden. 

Jag har strösovit lite under förmiddagen... skönt... men det är fortfarande grötigt och lite tungt på hjärnkontoret i dag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!