söndag 30 september 2012

Söndags funderingar

Allt detta hår!! Blir snart tokig... sedan en tid tillbaka så har jag börjat fälla, haha, så som det alltid blir efter en graviditet. Det finns hår överallt och jag blir smått tokig på det... hur länge ska det hålla på?

I dag är sista dagen på landet, lite vemodigt, lite skönt. Jag ska packa ner allting och packa bilen... städa och fixa. Tur att jag känner mig lite starkare än i går... Flickorna har sovit bra även i natt. Vendela vaknade vid 3 tiden, jag gav henne nappen och hon somna om. Sen fick jag hämta henne vid 06.30 och vi mös i bäddsoffan. Céline anslöt en halvtimme senare... de börjar bli stora nu. :)

Jag känner mig tokivrig på att sätta igång med renovering och pyssel i nya huset, det är en utmaning eftersom det är såååå slitet och vi har en renoveringsbudget som är ca 0 kr. Men det ska nog ändå ordna sig... tror jag.

Nä, i dag får det bli en låååååång promenad i detta fina landskap, snart ropar rutiner och vardag! Detta kapitel i Mitt livs bok ska få en hedersplats. Underbart har det varit, men även lite sorgligt eftersom Tindra inte kunnat vara här med oss hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!