lördag 15 september 2012

Sömnen och DO

I natt hade jag förberett med ersättning och direkt när det blev knorr matade jag dem, runt 3.30. Funkade väldigt bra, både för bebisar och övriga sovande i stugan! Bebisarna var i sin djupaste sömn och när de vaknade till vid 7.00 så gav jag dem nappen och de somnade om och sov till 9.00 i morse!! Vad ska vi göra med all ny energi som skapats hos oss föräldrar? Jo, jag har minsann redan kommit på två brilljanta idéer till vår renovering av vårt nya hus!! :) Dessutom hann jag se klart på mina föreläsningar medan de sov. Jag var liksom inställd på att gå upp 7.00...

DO idag (dagens outfit alltså)... Hello Kitty från HM, flickornas tröjor. Är inget fan av vanliga tröjor när det gäller små bebisar... Body är bättre. Nu har de varsin body under, så det blev bra ändå. Celine har mysbyxor från Kaxs Kappahl och Vendela har Lindex mysbyxor. Hjälmmössor från Fixoni.

Sommaren är här igen! Nu känns allt lätt och härligt! Myspys lördag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!